دستگیری باند سارقان یزد! به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز یزد، سردار عباسعلی استان یزد با اشاره به دستگیری باند سارقان مغازه‌ های دارای شیشه سکوریت در یزد که علاوه بر سرقت از ۸ مغازه، ۲ خودرو را نیز به سرقت برده بودند، گفت: این سه سارق سابقه دار در سال ۱۳۹۲ به جرم سرقت از بیش از ۵۰ منزل مسکونی در یزد دستگیر شدند.
وی ادامه داد: اعضای این باند، پس از ۱۰ سال حبس دوباره دست به سرقت از مغازه‌ های دارای شیشه سکوریت در یزد زدند که در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و توسط مامورین دایره تجسس کلانتری ۱۱ شهید چمران دستگیر شدند.
سردار بهدانی فرد به مغازه‌داران یزدی توصیه کرد: در هنگام ظهر و ترک مغازه حتما کرکره‌ های مغازه خود را پایین بکشند چرا که شیشه‌ های سکوریت از ضریب امنیت پایینی برخوردارند و سارقان به راحتی وارد این مغازه‌ها می‌شوند.
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد در بخش دیگری از صحبت‌ های خود از مالکان خانه‌های مسافر و مهمانسرا‌ها خواست نسبت به افرادی که محل‌ های اقامتی را به صورت ۲۴ ساعته اجاره می‌کنند حساس باشند و چنانچه مورد مشکوکی را مشاهده کردند آن را با پلیس در میان بگذارند.
سردار بهدانی فرد از دستگیری بیش از ۳۰ باند سارق از ابتدای سال در استان خبر داد و افزود: این دستگیری‌ ها سبب شده آمار سرقت در استان یزد به شدت کاهش یابد و استان یزد از استان‌ های امن کشور محسوب شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x